cliger

Львів на шляху до Євро-2012: Частина друга. Аеропорт.

Міжнародний аеропорт «Львів» (також застосовується назва аеропорт Скнилів) розташований за 6 км від центру Львова.

В рамках підготовки Львова до ЄВРО-2012  еропорт «Львів» готується за двома напрямками: реконструкція злітної смуги та будівництво нового пасажирського терміналу.

Основні характеристики (за проектом):

- термінал категорії ”С”, відповідає нормам IATA.

- пропускна спроможність пікова: в обидві сторони –  1000 пас/годину, в одну сторону - 700 пас/годину.

- земельна ділянка терміналу - 3,23 га.

- привокзальна площа, транспортна розв’язка та благоустрій - 3,5 га.

- площа будівлі терміналу – 39 000 м2, в т.ч. 1000 м2 - комерційні площі (торгівля та фуд-корти), 750 м2 - офіси авіакомпаній.

- 29 стійок реєстрації пасажирів, 18 стійок паспортного контролю, 9 пунктів контролю проходження на авіаційну безпеку;

- система інформації про рейси на дисплеях – FIDS та обладнання системами BMS, ODB, CUTE, BHS.

- розрахунковий тип повітряних суден, що обслуговуються – «D» (Boeing-767).

- кількість аеромостів: 2 мости для B767, 4 мости для B737.

- віддалені стоянки: 2 стоянки для B767 та 6 стоянок для B737.

-  відкритий паркінг на 900 місць і чотирьохповерховий паркінг на 400 місць.

Сьогодні пасажири, які летять зі Львова у Нью-Йорк чи Прагу, або навпаки, мають значні незручності: вони змушені здійснювати пересадку в одному з європейських міст або у столиці України. У 2011році зі Львова можна буде долетіти прямими рейсами у різні міста світу.
Злітна смуга аеропорту «Львів» має довжину 2500 м, після реконструкції вона становитиме – 3200м та зможе приймати трансатлантичні рейси. Кошторисна вартість проекту реконструкції злітної смуги, який розробив інститут "Украеропроект", становить 846 млн. грн. Єдиний виконавець робіт з реконструкції злітної смуги, погоджений Міністерством економіки України - компанія "Азовінтекс". Реконструкція злітної смуги буде завершена до кінця 2011 року. Переможцем тендеру на проектування термінальної частини аеропорту стала дочірня голландська компанія "Компанія Тебодін-Україна».

Львівський аеропорт стане першим у Західній Україні високого міжнародного рівня

Нині львівський аеропорт порівнюють із «хвірткою в Європу», але у 2011 це уже мають бути «ворота» у світ. Летовище прийматиме літаки усіх типів, новий термінал упродовж години пропускатиме не 200 пасажирів, як сьогодні, а дві тисячі. Львівський аеропорт обслуговуватиме усі західні області України. На сьогодні це державне підприємство, яке уже має власне майно і землю. Реконструкцію, а точніше будівництво злітної смуги, яку продовжать на 800 метрів, проводять за державні гроші. Для зручності пасажирів планують запустити, по уже існуючій колії, рейкові автобуси – від аеропорту до залізничного вокзалу. Це перший в Україні подібний проект сполучення. Загальна сума будівництва аеропорту сягне близько 2 мільярдів гривень із державної скарбниці.

Другий проект – будівництво терміналу – планувалось, що будуть реалізовувати за гроші приватного інвестора. Після  майже річних перепитій навколо оголошення та проведення  конкурсу із визначення інвестора з будівництва нового терміналу, аеропорт знову залишився на повній державній опіці. З інвестором – американською компанією IMTC MEI LLC – договору не підписано.

Тривалий час через конфлікт між екс-міністром транспорту та зв’язку України Йосипом Вінським та генеральним  директором аеропорту Олександром Загревою на кілька місяців було відтермінований початок конкурсу із визначення інвестора з будівництва нового терміналу Львівського аеропорту. У липні минулого року його таки оголосили. Далі громадськість очікувала на його підсумки. Визначення інвестора тривало кілька місяців, – як зазначали чиновники Мінтрансу, через відсутність учасників. Зі слів представників влади Львівщини, зокрема начальника головного управління містобудування, архітектури та просторового розвитку Львівської ОДА Степана Лукашика, через невдалий час оголошення конкурсу – сезон відпусток. Як наслідок відсутності інвестора – 1 жовтня 2009 року новий термінал розпочали будувати державним коштом. Виконавцем підготовчих робіт на суму 50,72 млн грн стала компанія «Альтіс-Холдинг». Через непідписання договору з інвестором компанія продовжує виконувати роботи з будівництва нового терміналу і зараз заявляє про можливість повністю збудувати цей об’єкт.

Назву компанії – довгоочікуваного переможця – було оголошено лише 4 листопада 2009 року: IMTC MEI LLC. При цьому деякі чиновники зазначають, що конкурс так і не мав би жодного результату, якби не вказівки екс-глави уряду Юлії Тимошенко, яка пообіцяла, що тричі відтерміноване визначення інвестора таки завершиться відкритим аукціоном. Ю.Тимошенко тоді наголосила, що конкурс буде проведено за всіма світовими стандартами, а до участі у ньому допускатимуть лише компанії, які нададуть гарантії щодо фінансового забезпечення реалізації проекту.

Договір з інвестором Міністерство транспорту мало підписати за два тижні, тобто до 18 листопада 2009 року. Але цього так і не сталося. А 24 лютого 2010 року Кабмін ухвалює постанову про призупинення переговорів із американською компанією. Відповідно до цієї постанови, «закупівля робіт з будівництва нового аеровокзалу здійснюється Львівською обласною  державною  адміністрацією   за процедурою   закупівлі   в   одного   учасника  без  погодження  з Міністерством економіки». Цим учасником до оголошення нового конкурсу із визначення інвестора, за словами С. Лукашика, є компанія – «Альтіс-Холдинг»(концерн «Альтіс-Холдинг» спеціалізується на будівництві промислових комплексів, торгових та розважальних центрів, житлових будинків, компанія закінчує будівництво перону в аеропорту «Бориспіль» (Київ)).  Загалом держава планує вкласти у новий термінал аеропорту 2010 року 360 млн грн. Всі кошти, витрачені з бюджету на новий термінал, інвестор, відповідно до умов тендеру, має повернути.

За словами екс-віце-прем’єр-міністра України Івана Васюника, перемовини із американською компанією було призупинено через те, що інвестор вніс низку додаткових умов до договору. Зокрема йдеться про державні гарантії на фінансування будівництва, додаткові умови щодо звільнення від податків та зборів, вимоги щодо штучного обмеження конкуренції у стокілометровій зоні довкола аеропорту, самовільне встановлення тарифної політики.

 Отже, за такої ситуації, швидше за все, інвестувати у новий термінал буде держава, в якої, як відомо, й так бракує коштів для того, аби здійснювати виплати за соціально захищеним статтями бюджету. Втім, усі посадовці переконують: зважаючи на те, що Євро-2012 – політичний проект, і «здати» його означатиме смерть для політичної команди, яка це зробить, гроші держава на нього знайде.

Попри те, хто збудує новий термінал Львівського аеропорту, до Євро-2012 ДП «Міжнародний аеропорт Львів» представлятиме собою комплекс, до складу якого входитиме термінал пропускною спроможність 1 тис. пасажирів на годину з відкритою стоянкою для автомобілів на 900 місць та підземним паркінгом на 400 місць. До 2020 року термінал планують розширити зі збільшенням пропускної спроможності до 2 тис. пасажирів на годину.

Новий термінал – це триповерхова будівля із шістьма аеромостами, які одночасно зможуть приймати два літаки класу «Боїнг 767» і чотири літаки класу «Боїнг 737» та вісім окремих стоянок на пероні. На другій стадії розширення терміналу передбачено прибудову ще трьох мостів, які дозволять приймати два літаки класу «Боїнг 767» і один літак класу «Боїнг 737»  Загальна площа нового терміналу 41350 м кв.

Щодо теперішнього терміналу аеропорту, то, відповідно до проекту, передбачено реконструкцію з ціллю прийому VIP пасажирів та офіційних делегацій до ста людей на годину з обладнанням залів очікування та конференц-залів. Площа існуючого аеровокзалу 2600 м кв.

На базі дерев’яного пасажирського павільйону і незавершеного будівництва міжнародного сектору передбачається створення сучасного міжнародного терміналу для низькобюджетних авіакомпаній. Поле реконструкції складе 5000 м кв, термінал забезпечить пасажиропотік 300 осіб на годину.

Бюджет, виділений державою на виконання реконструкції і будівництва перерахованих будівель і споруд 159 млн грн.

Друга частина проекту - це проект реконструкції внутрішньомайданчикових та зовнішніх інженерних мереж, які мають забезпечити нормальне функціонування всього аеропорту після його реконструкції, яка включає в себе не тільки старий аеровокзал, а й злітно-посадкову смугу, три перони для паркування вітряних суден, будівля управління польотами, новий термінал з пасажиропотоком 1000 осіб на годину, тимчасовий термінал і привокзальну площу.

80% футбольних фанів прибувають на матчі Євро літаками. Без міжнародного високого рівня аеропорту у Львові не зможе відбутись футбольне свято у 2012 році.

 Веб-камери з будівництва аеропорту тут: http://stadion.lviv.ua/ua/webcams_aeroport_Lviv_airport

 



Рекомендовать запись
Оцените пост:

Показать смайлы
 

Комментариев: 24

с чего сьезжать? с того, что вам дают 100-пудовые гарантии просто так, при том, что нихуя вообще нет? это и так всем ясно. а тролить твой якобы украинский я буду при первой же возможности, при первой ошибке, так что не расслабляйся.

 




Опрос

Ваше ставлення до фанатизму?




Календарь
Сентябрь
ПнВтСрЧтПтСбВск
  
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Метки
ОБОЗ.ua